MENU

Ребрандинг на National Geographic

Представяме ви концепция за ребрандинг на National Geographic с автор Justin Marimon.
Джъстин си поставя задачата да избере голяма корпорация със съществуващи брандинг активи и стандарти, и  да даде нова концепция за имиджа на марката. Фокусирайки се на този един бранд и разширявайки всички негови печатни, дигитални и рекламни носители, да постигне модернизация или генерално подобрение на вече популярната марка.
За този свой проект Джъстин избира National Geographic. Това е една от най-познаваемите световни марки към момента. Базирайки се на наличната конкуренция и проучване на пазара, дизайнерът решава да се фокусира на брандирането му като по-съвременна и визуално управлявана марка, която се обръща към по-младото поколение – хората, които в крайна сметка ще бъдат отговорни за благополучието на нашата планета.
NG1 NG2 NG3 NG4 NG5 NG6 NG7 NG8 NG9 NG10 NG11 NG12 NG13 NG14 NG15 NG16 NG17 NG18 NG19 NG20 NG21 NG22 NG23 NG24 NG25

 

 

Leave a Comment!

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>