MENU

Брандинг на плодови сокове DOTOD

DOTOD е нова марка плодови сокове със седалище в Мюнхен. Основната цел на проекта е да предаде ценностите и философията на компанията чрез нейната визуална идентичност.

Тези напитки са на първо място здравословни и пълни с всички необходими витамини. Затова авторът на проекта, Ramin Nasibov, въплътява тази идея в многоцветни точки, създавайки характерни мотиви и цветни палитри за всеки отделен плод. Освен това, марката описва себе си като младежки ориентирана. За да покажа този аспект от дейността, дизайнерът използва ключови асоциации, свързани с днешното младо поколение – постоянно движение, промяна и общности. Това е причината точките да са свързани винаги по различен начин, запазвайки идеята една и съща. Това прави концепцията по-уникална, но и динамична в същото време.

 

Ramin-Nasibov-DOTOD_1 Ramin-Nasibov-DOTOD-2 Ramin-Nasibov-DOTOD-3 Ramin-Nasibov-DOTOD-4 Ramin-Nasibov-DOTOD-5 Ramin-Nasibov-DOTOD-6 Ramin-Nasibov-DOTOD-7 Ramin-Nasibov-DOTOD-8 Ramin-Nasibov-DOTOD-9 Ramin-Nasibov-DOTOD-10 Ramin-Nasibov-DOTOD-11 Ramin-Nasibov-DOTOD-12 Ramin-Nasibov-DOTOD-13 Ramin-Nasibov-DOTOD-14 Ramin-Nasibov-DOTOD-15 Ramin-Nasibov-DOTOD-16 Ramin-Nasibov-DOTOD-17 Ramin-Nasibov-DOTOD-18 Ramin-Nasibov-DOTOD-19 Ramin-Nasibov-DOTOD-20 Ramin-Nasibov-DOTOD-21 Ramin-Nasibov-DOTOD-22 Ramin-Nasibov-DOTOD-23 Ramin-Nasibov-DOTOD-24

Leave a Comment!

Your email address will not be published. Required fields are marked *