Carlotta e пекарна в традиционен мексикански стил, в която се приготвят мексикански народни сладкиши като “conchas” и “buñuelos”.
Графичното предложение за брандинг на марката, сътворено от креативно студио Аnagrama е в традиционния мексикански стил от времето на “El Porfiriato” – исторически период, през който страната е под контрола на президента Порфирио Диаз, човек силно повлиян от френските обичаи, изкуство и архитектура. Използвани са официални документи от този период като основни визуални референции за редизайн на класическите типографски стилове.
Марката внушава деликатност и елегантност, като и двете са представени от изкусно подредени цветни мотиви като основен модел. Този елемент привежда до завършен вид предложението за идентити дизайн, събирайки всички части заедно чрез черна рамка, за да успокои движението, което създава, като по този начин запазва деликатната същност на бранда.