Модният фотограф Greg Sorensen пристига в бранд студио DIA с идеята да обнови своята бранд идентичност. Отличителният стил на Грег определено е оставил следа в Нюйоркската индустрия вече повече от десетилетие.
Задачата на студиото е да създаде бранд, който да се открои сред останалите фотографи като в същото време да създаде съответния респект. Те постигат това чрез дизайн на подвижна система, която отразява положението на маркерите за блендата на фотоапарата. Линиите са разположени експоненциално и съдават илюзията за обемност. Черно-бялата гама представя фотографията в нейния чист и първичен вид.
Докато цялостното излъчване е минималистично и съвършено, то грид-системата е изключително сложна. Маркерите са в основата на всеки един дизайн, създавайки уникална и характерна визия, която рязко отличава марката на Грег.